Poučevanje otrok migrantov in beguncev

Zala Bojović

Povzetek


Članek se osredotoča na problematiko vključevanja begunskih in migrantskih otrok brez znanja nemškega jezika v nemški šolski sistem. Obravnava in skuša odgovoriti na vprašanje, kako otroke najhitreje vključiti v šolski vsakdanjik in pri tem najti najučinkovitejši model vključevanja. Osredotoča se na vključevanje otrok v berlinske šole in poskuša predstaviti v praksi preizkušene možnosti vključevanja. Podrobno je razloženo in predstavljeno delovanje v Willkommensklasse, predstavljene so tudi posebnosti takšnega razreda. Razložena in ovrednotena sta dva koncepta Willkommensklasse, ki sta se razvila v praksi.

Ključne besede


otroci, dijaki, Willkommensklasse, didaktika in pedagogika pri usvajanju nemškega jezika, Berlin, opismenjevanje, travmatiziranost

Full Text:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.4312/ah.10.2.149-160

Refbacks

  • There are currently no refbacks.




Copyright (c) 2016 Zala Bojović

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

Znanstvena založba Filozofske fakutlete Univerze v Ljubljani

ISSN (tiskana izdaja): 1854-9632
ISSN (spletna izdaja): 2350-4218